Tema: Re: potinkinis vonios+duso maisytuvas
Autorius: trans
Data: 2010-10-01 11:51:15
"Pavidalas" <pavidalas@yahoo.com> wrote in message
news:i83t4n$b29$1@trimpas.omnitel.net...
> neturi zalio supratimo apie si daikta.
>
> supratima sioki toki turiu ir esu bandes kazkur viesbuciuose, tik tas mano
> klausimas buvo kad pvz as iprates po ivairia temperatura praustis tai kam
> man ta pastovi jei vistiek sukiosu renkenele?

> teise rinktis
>
> ir vietoj 1 rankeneles reik valdyt 2.

tiek sugaista laiko ilgo posto rasyme, ale vistiek "nedaejo". OK, jusu
specifiniu atveju nerekomenduoju termostatinio maisytuvo, gailekit 200Lt,
statykit visus 3 paprastus potinkinius maisytuvus (potinkines sistemos ir
taip dviguba kaina). Nei zmonai nei vaikams nereik komforto, nes jus
asmeniskai, kaip minejot, megstat sokinejancia temperatura :) Del ekonomijos
as ir neteisus, su termostatiniu seima per daznai prausis nes tai patogesne,
greitesne procedura. Ir aplamai  termostatas snobu ismislas...