Tema: Re: potinkinis vonios+duso maisytuvas
Autorius: trans
Data: 2010-09-30 12:03:05
eini i koki celsi sakai imu 3 urmu ir gausi virs 30% nuolaida. Beje kai
leptelejau kitoj vietoj uz kiek gaunu celsyje, tai pasiule dar pigiau :) ant
situ dalyku visur kosminiai antkainiai. O i dusa verskis per galva bet dek
termostatini. Del potinkiniu ziureciau oras/hansgrohe/grohe. Ideal Standard
rimtas gamintojas, nors apie ju potinkinius nieko nezinau, pats turiu tik
praustuvo maisytuva.