Tema: Re: vejos atribojimas nuo mulciavimo zonos
Autorius: Darius S <darius x@ centras . lt>
Data: 2010-09-30 13:15:00
Pas mane pora metų buvo be "svetimkūnių". Tai žolė labai noriai neužaugintą plotą užkariaudavo. Ir mulčas nelabai padėjo, tiesa, plėvelės nenaudoju - irgi svetimkūnis :)
Todėl teko dėti juostą ir dabar viskas tvarkinga ir gražu.
Dėl papildomų įrankių šienaujant: visą plotą nušienavus vejapjove dar papildomai traukti kitą įrankį ir visas patvores ir vejos kraštelius zulinti atskirai.. Ir taip kas savaitę visą vasarą...
Nu ką aš žinau... Nebent sodininku dirbant ar kai veikti daugiau nėra kas.
Aš už tai, kad maksimumą darbo atlikti tuo pačiu įrankiu per optimalų laiką. Todėl reikia stengtis veją susiprojektuoti taip, kad su ta pačia vejapjove būtų galima viską apeiti.