Tema: Re: vejos atribojimas nuo mulciavimo zonos
Autorius: Darius S <darius x@ centras . lt>
Data: 2010-09-29 16:25:40
Aš dabar daryčiau iškištą ~2-3 cm, nes pjaunant žole ji prie juostos būna nusvirusi į mulčo pusę ir nenusipjauna. Jei vejapjove labiau užvažiuot ant mulčo zonos, ima sutraukinėti mulčą (skiedros pas mane). Tuo tarpu, kur juosta iškišta aukščiau - žolę prilaiko ir ji gražiai nupjaunama.
Dar: geriau rinktis rudą-juodą juosta, ji žiūrisi visai normaliai (nekontrastuoja žemės fone).

Darius