Tema: Re: namo projektas
Autorius: EgidijusU
Data: 2010-09-29 11:52:00
Projektas neracionalus, o tas "galimybė įsirengti mansardą" pavirs į tai,
kad kažkada kažkur turėsi daryti laiptus, kurie "minimalistiniai" neišeis,
nes jeigu komponuosi svetainėje, tai bet kokio šūdo nepastatysi, o
investuosi į vaizdą, kuris kainuos ~20 kLt. Jeigu atsiras vaikai, tai ir
norėsi įrengti papildomą kambarį ar du, kurie turės atsirasti mansardoje, o
tada ir prasidės problemos, apie kurias dabar dar negalvoji.

Šiame name katilinė gali būti tik dujinė, galbūt salerkinė, nes ploto joje
labai mažai. Sanmazgas - mažas. Kur statysi skalbimo mašiną? Pagal tokį
planą išeitų, kad virtuvėje arba kuriame nors gyvenamajame kambaryje. Kur
bus padėtas dulkių siurblys, lyginimo lenta? Kur džiovyklė, jeigu tokios
užsimanysi? Išskirtas afigenai didelis plotas svetainei ir virtuvei, o
buitinėms reikmėms visiškai nieko napalikta.

Čia mano subjektyvi nuomonė :)
Egidijus