Tema: Re: namo projektas
Autorius: Donatas
Data: 2010-09-29 10:59:07
Dabar kaip tik statau tik bendras 200m2 su mansarda, tai mano skaiciavimu be
darbo  80t uz medziagas(pamatai -su darbu, sienos Arko M18, vidines M12,
stogas  siferis,  dezute be apsiltinimo tas dar plius ~10t.). Tai manau tavo
atveju su darbu i 100t Lt turetum tilpti. Nelabai patinka "galimybe
isirengti mansarda", tada is kart reiktu pakelti , kad bent prie sienos
stogas butu =1m., nes kitaip labai jau ta mansardinis aukstas bus
neracionalus...

Donatas