Tema: Re: Statybos įstatymo pakeitmai
Autorius: ejs
Data: 2010-09-26 10:58:49
2010.09.25 12:49, Vidas Makauskas rašė:
> Manot, kad atleido? Palyginkit su tvarka okupacijos laikasi
>
> Vau Vau vAU, 2010 07 03 14:47
> Aš pats išdirbau šioje srityje 30 metų ir čia minimi iš tikrųjų yra tipiniai
> siaubo lygio pavyzdžai. Žinote, iki 1990 metų sistema buvo labai paprasta,
> buvu vienų vienas, kuris tą pačią priėmimo dieną išrašydavau dabar vadinamą
> sąvadą-projektavimo sąlygas, suderinus projektą, čia pat įdėdavau štampą
> leidimui, taip pat ir priimdavau eksploatacijai.

p. vidai, nekabink makaronų, ok?

Man visai neįdomu kuo ir kur tamsta dirbai, bet tokios tvarkos NEBUVO

O kad pats paisidarei tokią figienią - jau tamstos reikalas. per tokius
kaip TU komunikacijų trąsos eina belekaip, normaliai neįmanoma
suformuoti sklypų pastatams, išplėsti kaimai urbainistiniu požiūriu
atrodo baisiai.

Taigi tavo vietoje, tikrai tuo nesigirčiau.

--
ejs