Tema: Re: ar didelis blogis plauta zvyra naudoti kaip pvz trinkeliu pagrinda?
Autorius: bzik
Data: 2010-09-14 09:55:01
plautas, ypac apvaloku panasaus dydzio akmenuku 'plaukioja' n metu. Vienam daugiabucio kieme kol pilnai i zeme nesusiplake ir purvu neuzsinese, tol vazinejosi kaip per sniega polaidzio metu -kose.
Pats pyliau tik sijotu zvyro akmenu (viskas kas netinka kazkuriai sijotai frakcijai), tai gan greit susigulejo be trombavimo, nes buvo aplipe zvyru, skirtingo dydzio (smulkus uzkisa tarpus, stambus duoda tvirtumo). Kelis kartus nulijo ir juda tik pavieniai smulkus pavirsiuj.