Tema: Re: ar didelis blogis plauta zvyra naudoti kaip pvz trinkeliu pagrinda?
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-09-14 13:53:31
Yra skirtumas ar per trinkeles bus tik vaiskciojama ar vazinejama.
Jei tik vaiksciojama - iskasi apie 30 cm, supyli plauto zvyro, sulaistai vandenuku,
suvaikstai, islygini su liniuote ir dedi trinkeles 5-6 cm aukscio. Jei yra didelis noras
tarpus uzpildai granito atsijomis - ilga traxamudija.
Jei vazinejimui - iskasi , supyli apie 20-30 cm paprastos skaldos kas kiekvienus 10 cm ja
trombuodamas aparatu, ant virsaus apie 10 cm 4 prakcijos zvyru, sutrombuoji, ant virsaus
3-5 cm granitines skaldos ir be trombavimo islyginus liniuote dedamos trinkeles 7 cm ar
storesnes. Virsuje tarpai uzsitrina granitine skalda. Ant taip paruosto pagrindo
uzvaziuoja ir pakrauti sunkvezimiai ir nieko.