Tema: Re: Del suktu betoniniu laiptu
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-09-17 00:18:19
Man padare labai greitai ir gerai.
Armaturos tinklas dedasi tik pacioje plokstumoje po pakopomis.
Lentas dare taip:
susuko perimetra palei sienas is 50x50 mm bruseliu, tada pasidare
statramsti vidury ir vienam sone (kuris buvo atviras), prie statramscio
irgi susisuko perimetra (apatines laiptu dalies) tada ant tu bruseliu
kale 30x200 lentas, ten kur suktos lentos tai labai idomiai sukale:
lentos pjautos trikampiu labai siaurais gabaliukais, per viduri sukaltos
vinimi per 30mm briauna, pasuktos ir kas liko sukabinta dar vinimis....
kai pasidare dugnas - sudejo armatura ir vertikaliai prisuko pakopines
lentas (pas mane jos 18cm buvo, pagal pakopos auksti) ten kur apatines
pakopos turejo buti su riestais sonais, sukale faniera ir tarpa tarp
lentu ir fanieros uzpyle smeliu. tada pyle betona ir laukiau kol
sudzius. Dare Virginijus Jasas is laiptai.wordpress.com - smarkiai
rekomenduojamas zmogus.....

--
MaRiUs

Kaunas