Tema: Re: Del suktu betoniniu laiptu
Autorius: bigT
Data: 2010-09-15 13:10:14
  Pas mane betono dali dare taip. Virino is segmentu sonus, tiek lenktus
tiek tiesias dalis. Tada viduje privare kruva armaturos, zodziu suvirino
voratikli konkretu. Is apacios dejo lenteles kurias prie tos armaturos
pritrauke viela. Analogiskai dare pakopu vietose priekius. Kai betonas
sustengo, nukarpe vielas ir nueme lenteles. Toliau jau seke apdaila
(glaistymas, dazymas). Pakopom pasidare sablonus is kartono, o tada jau
pjove, klijavo is uosio.