Tema: Re: koki kamina statyti?
Autorius: S
Data: 2010-09-15 12:03:50
Teoriskai gal ir galima, taip turbut ir pigiau butu, bet ji reikia kazkaip
apsiuti, prie kazko tvirtinti.
Pas mane kaminas stovi vos ne kambario viduryje, tai kazkaip mintys labiau
linksta i kazkoki klasikini varianta.
Salia dar 3 ventiliacijos vamzdzius reiktu statyti, viska kazkokiu gipsu
apsiuti. Imanoma aisku, reiktu paskaiciuoti, kiek grubiai tai kainuotu ir ar
labai pigiau gaunasi.