Tema: Re: koki kamina statyti?
Autorius: S
Data: 2010-09-14 20:03:53
O kaip shiedelio tvirtumas - ar tvirtai "susiklijuoja tie blokeliai"? \
Pas mane kaminas gaunasi viduryje didelio kambario ir prie nieko
nesirisa -na nevisai taip - yra is vienos puses nesanti siena, kuri iki
kamino daeina, bet kiti sako, kad kamino geriau prie sienu neristi, nes jis
gali "sesti" kitaip nei visas pastatas (nes jo ir pamatas gavosi nesusijes
su namo pamatais).