Tema: Re: vandentiekio vamzdziai grindyse - kur?
Autorius: Arvis
Data: 2010-09-13 21:59:02
ojoptararai:   "1. ziema ar neussals vamzdis, juk nekasi 0.7 m po namu"

paguglink ar ka pries rasydamas pievas...  ir susirask kaip atrodo izotermos
namo pjuvyje ziema
jei po tavo sildomu namu palys nuline linija - tai kazka ujovai pastatei.
arba nesildai namo
maksimum tai ji gali uzsiriest prie pamato vidurio, kas nepageidautina, jei
pamatas nors kiek apsiltintas horizontaliai perimetru tai pasitraukia i
isore.

A.