Tema: Re: vandentiekio vamzdziai grindyse - kur?
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-13 09:06:37
pas mane apacioje perdanga, tai pasirinkimas buvo tik i polistirolo sluoksni ir sudejau i siltinimo kevalus.
Jei apacioje gruntas, tai as deciau i polistirolo sluoksni, ir gal net labiau i virsu ir apsiltinciau suverdamas i tas "slangas"
Pasvarsytuk argumentus:
1. ziema ar neussals vamzdis, juk nekasi 0.7 m po namu, o namo grindys bus gerai apsiltintos tai silumos kaip ir mazai bus po namu.
2. Lygiai tas pats karsatm vandeniui, ar neperdaug atsalines kai bus smelyje. Aisku galima gerai izoliuoti, bet gera pozemine izoliacija kainuos nepigiai.
3. Sildomu grindu atsalimas nuo salto vamzdzio - manau tai aktulu tik ziema. O ir tas atsaldymas manau labai nezymus turetu buti nes vamzdis bus izoliuotas plius vanduo visada buna +.

T:)