Tema: Re: Skalbimo mašina ?
Autorius: T:\)
Data: 2010-09-10 09:31:12
nu mano bauknechtas jau turejo siuos navarotus (iskyrus atidejima), o pirktas tikrai pries 10 metu, plius buvo metu senumo.
Manau kai kurios funkcijos tik pavadinimai skiriasi. (pvz toks naktinis plovimas, pas mane tiesiog skalavimo sustabdymas). O daugiau kiek ziurejau programu nauju kaip ir neatsirado.
Na ir dar navarotai priklauso ir nuo modelio pasirinkimo. Paiimk bet koki gamintoja tai rasi bazini modeli su grezimu gal tik iki 800 apsuku ir jau su visais navarotais ir pribumbsais ir su grezimu 1400 aps. :)

T:)