Tema: Re: Skalbimo mašina ?
Autorius: eimaz
Data: 2010-09-09 23:29:04
tik nereikia lia lia. dabartinis turimas AEG'as lyginant su pries ~8 metus
pirktu neturejo nei laiko atidejimo f-jos (dabar pagrinde vien tik su sita
f-ja skalbiam, net negalvojau, kad Miele dar akmes amziuje "sedi"), nei
naktinio plovimo (neispila paskutinio vandens) ir dar kruva atnaujinimu
kuriais zmona sake labai dziaugiasi.