Tema: Re: Klausimas rukymo zinovams
Autorius: priest
Data: 2010-09-06 15:47:47
Tėvukai visą amžių rūkina mėsą, dešras, lašinius, bet niekada nieko
nevyniojo į marlę ir aš nesu nei matęs, nei girdėjęs, kad rūkinant reiktų į
kažką vyniot ( jokių suodžių rūkinant nebūna). Kumpius visokius ir lašinius
perveria virvele ir užkiša pagaliuką ( kad nenukristų). Perdžiūvimas arba
perkaitinimas tiesiogiai priklauso nuo rūkinančiojo kvalifikacijos ir
sugaišto laiko kiekio.
Kai vytina- tada tikrai vynioja į marlę ( kodėl- irgi nežinau, gal nuo musių
kokių :)).

priest