Tema: Re: Kiek kainuoja sultys spaustide
Autorius: Ramus
Data: 2010-09-06 14:48:38
Moketi už obuolių maišus, išspaudas, o ne už sultis - prabanga. Jei įranga
neišspaudžia normaliai, tai reikia mokėti daugiau?

Vilniuje pernai mokėjau 0,40Lt/L.
Linija nerūdijančio plieno su centrifūga, su obuolių plovimu iš šulinio
vandeniu (neįsivaizduoju, kokio šh... galima gauti spaudžiant neplautus
obuolius ar plaunant vandeniu iš upelio).