Tema: Re: Kiek kainuoja sultys spaustide
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-09-06 14:17:30
  O as pirma karta girdziu, kad imtu ne uz litra. Manau, kaina uz litra yra kur kas skaidresnis kainos apskaiciavimo budas, nei uz obuoliu kieki. Siaip tai kolektyviniuose soduose paprastai tokiu spaudykla pilna. Pavazinek ir rasi rodykles "Spaudziu sultis" "Sultys". Bent jau Kaune vaziuojant link Lapiu tikrai ne viena taskas palei kelia yra, tai Vilnius neturetu buti isimtis. O del higienos, tai kadangi sultys po to kaitinamos, tegul ir ne iki virimo, ber ir tu 80 laipsniu turetu uztekti, kad neliktu mikrobu ar kokiu bakteriju.
Mineta kaina 20-30ct man pasirode ziauriai maza. Cia panasu, kad zmogelis dirba nelegaliai, bet jokiu verslo liudijimu ir dideliu investiciju i iranga. Pernai prie Kauno mokejau ar ne 40-50ct uz litra. Siemet kiek skaiciu straispniu spaudoje irgi panasi kaina - 50ct.