Tema: Re: rusio langai
Autorius: Benamis
Data: 2010-08-31 15:59:23
Muryjimas pasmerktas nuslinkti zemyn.
Is praktikos. Gal geriau pasiimti OSB, susipjautyti opalubke. I ja ikisti
100x100 arba 50x50 tinkliuka.  Ir cvekas tame, kad kabini prie pamato. Jami
jezusiniu cveku, grezi skyles f6mm šiokiu tokiu kampu puse cveko ilgio
gylio, kad liejinys nenuslinktu ateity zemyn. (tinka ir armatura kito f) A
pries tai, angokrascius is lauko apdirbi kokia nors hidroizoliacija,
cementine, nes toliau i opalubke pili betona su hirdoizoliaciniais priedais,
arba kokiu nors feiriu. Opalubke padauzai su perforatorium, tinka bet kos
dauzymas betono tankinimui, nes ji jau sujungta sriegiais, poverzlem ir
verzlem, kad neissikinkytu.
Vandeni naturaliai gali isleisti zemyn. Tiek ten jo bus... Ikisi f50-100
plastiko vamzdzio kanalizacijos zieda per betono stori dugne
Kai isdzius, issiardai ir koki organini stikla uzdedi, kad nelytu. As taip
pasidariau 1x1 metro langa malkom suleisti rusin.
B.