Tema: Re: rusio langai
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-08-30 14:26:21
Na mano atveju angos aukstis 50 cm, plotis 1m. Tai lango neatsidarancio "aklo" lango remo
storis 7 cm ir stiklo yra 35 cm. Atsivertancio remas 12.5 cm ir stiklas 25 cm. Bet realiai
tai tik atkreipus demesi matomas skirtumas, nors abu langai skirtingose sienose viens nuo
kito per 3 metrus nutole.

O tas prieduobes man teks muryti nes niekaip su lietaus vandeniu nesukovoju. Kitos
iseities neturiu. Galvoju daryti labai siauras-tik apie 15 cm atitolusias nuo namo t.y.
pacio naudingo "sulnio" liks tik anga. Va kaip nuvesti atsiradusi vandeni dar
nesugalvojau.

"Ostapas" <BertaMarija@gmail.com> wrote in message
> onanizmas su tom "prieduobėm" - pastoviai patenka žemių etc., apdailos normaliai nėra
kaip padaryt, reik galvot apie vandens nuvedimą ir t.t. :(
> o skirtumą geriau paskaičiuot santykinai - 15 ir 30cm skiriasi dvigubai :D

Idomumas