Tema: Re: sena sodyba - overpriced shit?
Autorius: BigM
Data: 2010-08-31 12:44:50
Klaidos kainuoja, ar ne?

Sekant tokia logika, tai aplamai niekuo negali remtis. Būtų įdomu gauti
teisininko išvadas, jei pvz. man tinklai oficialiai raštu pateikia atsakymą,
jog į tokį ir tokį sklypą kainuotų tiek ir tiek įvardinant technines sąlygas
(apribojimus) su nurodyta galiojimo data (pvz. puse metų nuo rašto datos),
ir po to tinklai "apsigalvoja" ar kaip tu sakai "suklydo", kokią atsakomybę
jie už tai neša?