Tema: Re: sena sodyba - overpriced shit?
Autorius: bzik
Data: 2010-08-26 14:06:07
2005 - nupirkom uz ~8000 ir dar pykom, kad savavaliskai gerokai kilstelejo kaina (nuo sukirtimo rankomis iki dok.sutvarkymo pardavimui buvo praeje 6men). Sodyba be zemes. Uz 83a namu valdos valstybei sumokejom 2200.
Kaimynai sukiojo ties smilkiniu, nes iki tol ir uz 4000 ne vienus metus jos niekas nepirko.
Sodyba uzrodziusi moteriske savo sesers lusnele (mano akimis prastesnes bukles ir daug prastesnej vietoj, bet su 3ha :) vertino iki 20kLt. Bet.... 2008 pirmine kaina skelbime buvo 100000, o kaip teigiama, pirkejas sumokejo apie 80000 :)
Piko metu netoliese esantis, tik nugriaut tinkamas namelis buvo parduotas uz 29000.