Tema: Re: del mikrobanges
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2009-03-15 16:32:21
Kaip is misko islindes :D

As isradau buda, kaip padaryti, kad sumustiniu batonas nevirstu kempine.
Is pradziu imetu batono riekeles i skrudintuva, o tada jau dedu ant
virsaus ka reikia. Nezinau, skonio skirtumu nepastebejau...
Dar kartais penkiakapeike bandele imetu i mikrobange 20ciai sekundziu.
Tampa zymiai skanesne-susyla siaip ar taip:)