Tema: Re: del mikrobanges
Autorius: siGis
Data: 2009-03-15 00:22:29
Jis kazkaip neteisngai ikaista. Turiu savo teorija del ko taip ivyksta bet
neturiu laboratorijos kad ja patikrinciau tai cia ir nedestysiu :).
Dar kol neturejau mikrobanges tai buvau pastebejes tik nebuvau susiejes su
siuo prietaisu. Kad ir sumustinis. Pasildai palauki bent minute ar tris kaip
ir rekomenduojama. Paimi i ranka - vos silta. Drasiai dedi i burna. Ir pypt.
Degina. Kramtai vartydamas zandikaulius ir srebdamas ora bet ir tai nelabai
padeda. Praausta tik pavirsinis burnoje esantis sluoksnis ir su lyg
kiekvienu kastelejimu degina toliau. Paskui kai jau ta siluma tampa
pakenciama burnos receptoriai ja suvokia ne tiek kaip siluma bet kazkodel
labiau kaip rugsties deginima.

Gal savaite kol eksperimentavau su nauju daigtu megindamas isspausti ka nors
bent kiek priimtina vaiksciojau su isdeginta burna. Dabar pabandau tik tam
kad dar karta tuo isitikinciau :)

Maisto skonis taip pat buna kitoks nei sildytas pvz. keptuveje nors kitos
salygos tokios pat.

Be to kaip jau kazkas be manes pastebejo nepasitenkinima gali reiksti ir
skrandis.