Tema: Re: gal kam taip buvo?
Autorius: Vytautas
Data: 2009-03-15 14:46:36
keletas klausimu - kodel gaisrininkai gali nesikabineti kad mazi sklypai ir
neislaikyti priesgaisriniai atstumai? nejau sklypo dydis itakoja ugnies
persimetima is vieno pastato i kita?
kaip galejo kaimynas isiteisinti savo garaza, jei jis stovi per arti sklypo
ribos negaudamas kaimyninio sklypo paraso?