Tema: Re: TV ir Ultra Slim wall mount
Autorius: Edmundas
Data: 2010-08-17 10:49:53
variantas, taciau pas mane kitos sienos puseje yra miegamasis :)
Sugalvojau grezti gipskartonyje skyle ir ideti toki plastmasini dangteli
laidams, kaip buna ofisiniuose staluose, vietoje rozetes. O laidus
paprasciausiai sujungsiu po gipskartoniu. Turetu viskas normaliai
atrodyt :) Net pagalvojau, kad sienos apacioje toki pat dangteli idesiu
ir paliksiu uzdaryta, kai galbut ateityje reikes koki tais HDMI laida
prasivest iki TV ir pan.