Tema: Re: TV ir Ultra Slim wall mount
Autorius: DDD
Data: 2010-08-17 09:19:27
pas mane TV kabo ant gipso sienos, kitoje puseje - holas, stumdoma spinta.
Taigi sienoje padaryta skyle (del garso izol. nesuku galvos, kadangi holas)
laidai kisami ir jungiami kiaurai siena.
Spintoje laidu likuciai tvarkingai guli ant lentyneles, stovi routeris,
el.prailgintuvas ir t.t. kas reikalinga telikui.

--
DDD