Tema: Re: pradedu kara :)
Autorius: Ostapas
Data: 2010-08-17 10:31:45
Abiejų sklypų kadastriniai yra.
Kad mano matininkas skaičių nepažįsta tikimybė atmesta, nes žmogus rimtas ir iš rimtos kompanijos, atvažiavo tik todėl kad bišk pažįstami žmonės gražiai ir argumentuotai paprašė. paprastai su fiziniais asmenim ir tokiais menkaverčiais objektais nedirba. Tiesa, babulkai to įrodinėt nebandžiau, nes beviltiška. Turbūt teks rekomenduot jai atsivežt savo matininką arba iš vis pasiųst į kokią nors komisiją...
b variantą ji jau pra3,14so, nes pasirašė ant visų dokumentų. be to, matavimai daryti dar tada, kai žemė buvo neprivatizuota - tai turbūt reiktų į teismą padavinėti apskrities viršininko administraciją, žemėtvarką ir visą pasaulį, bet ne mane :) aš žemę pirkau jau su matavimais.
iki c varianto kol kas nepriėjom dar...