Tema: Re: pradedu kara :)
Autorius: E=mc^2
Data: 2010-08-17 10:13:53
A tiesa prie to paties, ash irgi sabakstyna turiu uz sklypo, bet tvora jau
stovi, po visu konfliktu del tvoros, dabar noretusi pradziuginti gyvenima ir
tvora apsodinti vijokliu, a cia ash galiu be jokio leidimu ir t.t. tai
daryti? sklypas SB. Kaimyne durna, nes jos nedziugina net mano pievute iki
tvoros, nes ale zoles saknys jos darzui maiso (tvora be pamato ir dar
patraukta 10 cm i mano sklypa del sventos ramybes, aukstis iki 1.5 m)