Tema: Re: Uzsiparinau su AC paieska
Autorius: Gimp
Data: 2010-08-09 14:05:50
Kainuos, bet kazkaip tai nera tai labai brangu palyginus su elektra AC. Be
to kalba ne apie kaina buvo, o apie galimybe ausintis patalpoje be isoriniu
atitvaru (split'o nera kur statyti).

Be to 250 l/h kazkaip daugokai atrodo, manau yra aupomatika, kuri "pakeicia"
vandeni tik jam susilus iki tam tikros temperaturos, kai oro ausinimas tampa
neefektyvus. Kazkas newsgroup'e gyresi, kad turi pasidares, be to is ofisyno
eksploatacininko girdejau, kad vuisai geras sprendimas turintis gamyklini
ispildyma yra tokiu pagrindu.

Gimp