Tema: Re: Uzsiparinau su AC paieska
Autorius: T:\)
Data: 2010-08-09 12:56:44
na kiek pamenu is pasakojimu newsgrupe kas pasidare kondensavima su vandeniu, tai kambariui vesinti sunaudodavo 0.25 kubo vandens (jei geriai pamenu per valanda). Su salyga, kad jis naudoja sodo laistymo vandeni uz kuri mokamas tik abonentas tai jam pigu. Jei imsi jau is vandentiekio imones vandeni bus prabanga, jei neturi kur paskui panaudoti to pasildyto vandens. O dar 120 kv.m patalpa vesinti tai ne nedideli kambari atvesinti.
T:)