Tema: Re: Geologiniai tyrimai
Autorius: Ne@ziniukas
Data: 2010-08-07 15:31:35
jei nesiruosi daryti statybiniu konstrukciju projekto dalies (bent pamatu )
tai geologiniai tyrimai beprasmiski, nebent paziurejes i tyrimu pateiktas
grunto charamteristikas sugebesi nuspresti koks turi buti pamato pado
plotis.

"PV" <pov@asa.lt> parašė naujienų
Namas suprojektuotas. Namas nesudetingas, tai konstruktorkcines dalies
nera.
Is esmes mano sklypas yra gatveleje, kur beveik visi kaimynai jau gyvena.
Gal bandyt pakalbeti su kaimyunais, kas per gruntas. Siap pavirsiuje
smelis visur. Po liuciu vandens balos nestovi.

AurimasB ra:

> tai pastatas jau suprojektuotas? jei ne tai kalbk su tuo kas projektos.
> jei suprojektuotas susirask konstruktoriu pakalbk ir kalbk. Jei
paskaiiavus atsipirks konstruktoriaus darbas ir tyrimai tai darykis, jei
ne -
neverta..

signature database 5342 (20100805) __________