Tema: Re: Geologiniai tyrimai
Autorius: Blinda
Data: 2010-08-05 15:56:30
Cia tau spresti, as dariausi, dare keturis grezinius projetiniuose namo
kampuose. Trys grezinukai idealus zvyriukas, o ketvirtas minkstas priemolis.
Jei buciau states is akies, tai tas kampas butu stipriai sedes (ir
greiciausiai ilgai). Begales namu pastatyta be geologijos, bet jei sau
statai, tai gerai pagalvok.