Tema: Re: VL-100-U mini rekuperatorius
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2010-08-06 11:51:47
Radau aprašyma kitoj vietoj, bet abejotinas man tas efektyvumas, visur
ventiliacijos ir rekuperavimo sistemu montavime yra reikalavimas, kas
ieinancio ir išeinancio oro angos butu >3m. atstumu viena nuo kito ir tik
tada bus pasiektas šiliminis naudingumo koeficientas pagal rekuperavimo
tipa. O kad efektyviai pasimaišytu srautai patalpoje oro padavimas ir
paemimas turi buti istrižai kraštinese patalpos vietose. O cia viskas
viename. Ir dar radau:
"kad išvengti rekuperatoiaus užšalimo ir sugedimo neeksploatuokite jo kai
aplinkos temperatura žemiau -10 ir oro dregnis patalpoje >40%". Tai nelabai
jis cia Lietuvai tinka, pvz. pas mane name >40% dregme buna tik viduržiemi,
ir tai nemažos to nuopelnas ir yra rekuperatorius :).

--
Su pagarba: pozherukas
---