Tema: Re: VL-100-U mini rekuperatorius
Autorius: Julius
Data: 2010-07-30 22:21:20
Lab
Na dėl palaikymo tai LT šiuo reikalu pakankamai sudėtinga. Jei užvestum
bazarą apie iPhone kurio panaši kaina, čia užvirtu tokie debatai apie tą Š,
kad savaite nesibaiktu. Mat samprata apie investiciją lietuvaičių labai jau
nyki...
Pakabinęs aš jį patalpoje 28m2 (miegamajame) ir jungiu nakčiai. nereikia
atidaryti lango. Nepriskrenda visokių moškių. Manau tai pagrindinė patalpa,
kurioje reikalingas rekupas(vėdinimas). Jei palikus pastoviam darbui, manau
pravėdintu ir kitas patalpas(aišku priklauso nuo jų išdėstimo ir žmonių
judėjimo patalpose).
Šiaip manau, kad jei nėra padarytos centrinės vėdinimo-rekupo sistemos, tai
čia alternatyva kiekvienam kambariui.Nereikia pakabinamų lubų, vamzdžių, ir
vietos pagrindiniam įrenginiui.

"PApaja" <namas@upe.lt> parašė naujienų
pranešime:i2tp0c$uml$1@trimpas.omnitel.net...