Tema: Re: Del Stihl kainu
Autorius: Kobra
Data: 2010-07-19 16:05:04
Jie renkami kinijoje ir su stilium nieko bendra neturi. uzdeti lipdukai ir
tiek. galima ant lados uzsideti merso zenkla ir galvot, kad pigiai
nusipirkai mersa, deja nuo to jis geriau nevaziuos :) Atnesus toki pjukla
stihliaus taskai duoda 15% nuolaida pasirinktam modeliui. kaimynas tuo
pasinaudojo, nes su "cigonisku stilium" sudirbo tik apie 3 litrus benzo :)