Tema: Re: Del Stihl kainu
Autorius: bzik
Data: 2010-07-19 15:46:29
panasu, kad kazkoks kopijuojamas sh... Perziurejau skelbimus, tai vienas raso 'neoriginalus lenkiskas', kitas 'be dokumentu', trecias mini vengru gamyba http://www.plius.lt/skelbimas/namams-ir-sodui/sodo-darzo-technika/id-598838
Del idomumo pasiskambink kokiam atstovui, gal jie jau su serviso problemom susidure ir ka idomesnio pasakys