Tema: Re: Kondicionierius: ar yra/pasiteisina 1 isorinis 4 vidiniai blokai?
Autorius: arne
Data: 2010-07-19 11:07:29
Situacija pirmame aukste ~40m² svetaine + prijungta virtuve koks 10m² +
kolidorius, kondisinas pucia i svetaine bet saltis puikiai pasiskirst po
visa I auksta
tiesa kainavo man viskas apie 12 klt su viskuo Samsungas, cia pries 2
metus, dabar manau situacija pasikeitusi, kokiais 2-3t maziau turetu buti.