Tema: Re: Kondicionierius: ar yra/pasiteisina 1 isorinis 4 vidiniai blokai?
Autorius: arne
Data: 2010-07-19 10:56:45
Pasiule montuotojai, sake taip pigiau gausis tai ir sutikau per daug
nesigilinau.
Pliusas tas, kad 2 isoriniai blokai vietoje 4, minusas tas jei sugestu
3/1 isorinis blokas visame antrame aukste neveiktu.
Siaip man kaip vartotojui saldo ir tiek, o ten 3 ar vienas blokas jokio
skirtumo, atsaldo pakankamai.