Tema: Re: plastikiniu lauko duru gamintojai/montuotojai panevezyje
Autorius: alfasz
Data: 2009-03-13 12:11:12
As uz plastika. Nes:

1. Siltesnes;
2. Grazesnes:
3. Gali daugiau improvizuot, susikurt tai, ko nerasi uz 100m.

Man sarvuotos durys nuosavame name visai netinka, statai tas 3 spynas ass ar
mottura, o salia vitrina didele, man atrodo jei jau eis vagys tai tikrai ne
prie duru tupcios..

Plius sarvo durys skirtos daugiau butui, nes tada nekontaktuoja su lietum,
veju, sniegu jos.

Plastikines geros durys gali kainuot ir 4000lt jei bus is abieju pusiu pvz
golden oak, pritraukejas, spyna su 3 liezuveliais, pora graziu stiklo paketu
rastuotu.

Vokietijoje niekas sarvo i nuosava nama nededa. Ten zmones stengiasi
issiskirt vienas nuo kito, daro vitrazus ir pan.