Tema: Re: plastikiniu lauko duru gamintojai/montuotojai panevezyje
Autorius: bzik
Data: 2009-03-13 09:29:31
yra tokie niuansai, bet nepasakyciau, kad labai jau blogai. Iejimas
pietineje puseje. Kaip tokioj pusej veikia saule medi, jau prisiziurejau.
Ne vienas gamintojas nepasake, kad klijuoto medzio durys ilgai isliks
grazios, ir kad medis bus stabilus. Metalines dazytos stilistiskai baisu.
Dengtos dregmei atsparia fanera ilgainiui paseka medzio pedom. Plius man
nepatinka ju svoris, kai uzsidarinejant puse namo dreba.
Paemiau plastikines, su daug stiklo. Per 2m. viena karta pareguliavau.
Salcio problemos nera - ideta storesne tarpine tad prisispaudzia gerai.
Nepersala. Vasaros metu diena ties spyna siek tiek islinksta i lauko puse,
bet del to darinetis blogiau nepradejo.
Del saugumo nedarau problemu. Vienintelis klausimas ilgaamziskume. Manau
metalines turi pliusa. Taip pat ju kaina mazesne.