Tema: Re: Sienu glaistymas
Autorius: creature
Data: 2009-03-12 12:19:06
tinkuotu sienu glaistyti neteko, tik gipsa

del lengvumo tai... man ranka tai skaudejo po viso ploto glaistymo (cia nama
glaisciausi), ir seip nuobodus darbas jei dideli plotai

dazomas sienas glaisciau istisai viena karta, po to su lempa praejau
nusisveiciau didziuosius kalnus
po to perglaisciau tik duobes ir dar kart nusveiciau

naudojau papigiaiska OKKO glaista su marmuriniu uzpildu

nuoroda tai galiu parekomenduot tik knauf.lt, negarantuoju ar ten yra apie
tinkuotu sienu glaistyma...