Tema: Re: Sienu glaistymas
Autorius: Nemo
Data: 2009-03-12 08:59:54
jei sienos tinkuotos - glaistymas labai lengvas užsiėmimas. bent jau man
sudėtingiausia - GKP sienos, kai reikia suvesti lygiai siūles su likusiu
paviršiumi.
glaistoma tiek kartų, kiek reikia :) 1 - 5... paprastai 2jų užtenka. iš
patirties glaistas su marmuro užpildu gerokai lengviau trinasi.
nesenai gavau patarimą glaistą kibire prieš naudojant  gerai išmaišyti su
drele.
trinu su 120 - 150 švitriniu popieriumi, man taip geriau patinka, nei su
tinkleliais.
reikia normalaus apšvietimo.