Tema: Re: pakulu naudojimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-07-18 12:47:08
Santechnikams giliai px kaip tu po to gyvensi, jam geriau iš kliento kuo
daugiau už medžiagas parauti ir kuo mažiau rankas visokiomis pastomis
tepliotis, tai kiek esu pats vamzdžių užsukinėjęs o jų buvo tikrai nemažai,
tai iki šiol niekas niekur nevarva, o ten kur santechnikai darė su teflonine
juostele ventilis pasikraipo ir žiūrėk leidžia , pas mane darbe taip visus
suspausto oro ventilius teko pervaržyti susukant pakulas. Tai pas save neme
iškėliau vieną sąlygą, kad to teflono aš nematyčiau, tai vistiek žalčiai
pirma pasuko pakulas, o ant jų tefloną :) nu bet kolkas laiko.