Tema: Re: pakulu naudojimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-07-18 09:24:26
Juosta yra blogis, pakulos + pasta yra gėris. Ir duosiu gerą patarimą, kaip
garantuotai užsukti pakulas, santechnikai mane matyt keiks atimu jų duoną :)
Visa paslaptis slypi tame, kad pakulos nenusisuktų nuo sriegio, taigi su
replemis sugadink kokiose 4  vietose vamzdžio sriegį, pakulas suk pagal
laikrodžio rodyklę, pastą tepk verždamas pakulas. Sėkmės.