Tema: Re: vandentiekis nuo šulinio
Autorius: Evaldas
Data: 2010-07-17 19:17:13
"ShowmanaZ" <cia_trint_info@tavopirtis.eLTe> wrote in message news:i1rri2$6mh$1@trimpas.omnitel.net...

> Dėl siurblio kinietiškumo, žinok, abejočiau, jis pirktas kokiais gal 93,
> vargu ar tada italai bent dalį produkciojos gaminosi kinijoje.

Aš sprandžiu pagal tai, kad Google nieko neranda apie šį siurblį. Su rimta įranga taip nebūna.
Nieko perdarinėt jam nereikia. Tik jei trifazis tai _labai_rekomenduoju_ automatiką papildyti fazių sekos kontrole.
Kad saugotų tiek nuo vienos ar kelių fazių dingimo, tiek nuo sukimosi krypties sukeitimo.

 klausimas prie to paties. Kiek užtruktų ~100m ilgio ir 1,5m gylio
> tranšėjos iškasimas? Koks mechanizmas tokiam darbui būtų optimaliausias? Tie
> mini ekskavatoriukai, kažkaip per mažai našūs man atrodo, ir dėl 1,5m gylio
> abejoju ar iškas...

Kasa tie ekskavatoriukai ir 2m tik daina. Dėl našumo kita šneka, bet ir kainos kitos. 100m lengvam grunte 1,5 m per pusdienį turėtų iškasti.