Tema: Re: vandentiekis nuo šulinio
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2010-07-17 12:01:54
Gal ir tiesa, labai jau vėlai aš prisiminiau apie turimą įrangą.
Dėl siurblio kinietiškumo, žinok, abejočiau, jis pirktas kokiais gal 93,
vargu ar tada italai bent dalį produkciojos gaminosi kinijoje.
Tai visgi tipo netreikia jo perdarinėt/dadarinėt niekaip?

Ir dar klausimas prie to paties. Kiek užtruktų ~100m ilgio ir 1,5m gylio
tranšėjos iškasimas? Koks mechanizmas tokiam darbui būtų optimaliausias? Tie
mini ekskavatoriukai, kažkaip per mažai našūs man atrodo, ir dėl 1,5m gylio
abejoju ar iškas...

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt