Tema: Re: plevele grindims
Autorius: AMB
Data: 2010-07-17 11:58:03
desiu polistirola tiesiai ant smelio, ar zvyro ten velnias zino ir to ir to
yra, galvojau , kad smelis geriau net negu zvyras. Bet ziuriu aprasyma, tai
tik jau ant eps100 raso, kad gali buti salytis su gruntu. tai gal eps80
isvis negalima deti tiesiai ant smelio? ir dar ar blogai jeigu plevele kuria
klosiu bus 3m plocio, nes tada gaunasi sudurimai, o meistrai prase pirkti 6m
plocio.